This is to you my secret love

Hello there. Sitter och pluggar naturkunskap. Det suger. ÅH. Prov imorgon. Yay. Jo, idag har vi repeterat massor av Shakespeare, inte så värst kul... Eller jag och steffi hade i och försej ganska roligt ändå, haha, ayy me! Ne men jo juste, imorse innan skolan drog jag till gymmet! Och det kändes riktigt bra. Skönt att trycka in träningen innan skolan, duscha där o bara ta en buss till skolan liksom.
.
Jaha annars då? Jag dör typ av längtan till sommaren. Ahhhhhh. Men även riktigt sugen på vår. Jag kollade mobilen och det ska bli 6+ imorgon, 8+ på söndag och 11+ på måndag!! Den kommer igen, även fast det kommer lite snöstormar då o då, så är den påväg!! Yay. Nu ska jag plugga lite till, sen sova. Är riktigt jäkla trött. Ovanligt? näe. Imorgon är det fredag! Skola kl.8, sen förhoppningsvis dra till gymmet, åka o jobba direkt efter det, sen hem och ha en riktigt plugg-kväll! Annorlunda, men behövlig, fredag.
.
.
Jag slänger ut en hälsning till dig där ute, du vet vem du är <3 <3 Och. Eh, upptadera tack!? Puss puss
åh, sommar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0