24 januari

Hej. Har haft en jättebra födelsedag! Söta familjen uppvaktade mig imorse, och jag fick presenter o tårta hihi. Sen kom jag till skolan, och vi satt i sam-rummet och åt bullar, hjälpte nior att spela ett spel och berättade lite om skolan. Är glad att jag valde att vara med på den dagen för niorna ;) Skönt att slippa lektioner, minst sagt! Och så åt vi en asgod middag som jag valde ut, med fläskfilé med tomater, basilia och mozarella på och ris, skitgott. Sen gino till efterrätt, OMG säger jag bara. Shit vad mumsigt! jag är sjukt mätt, och nu ska jag sova. Börjar 20 över 1 imorgon, älskar jag livet? typ de assss!!!!! <3 Puss och kram från en glad chey hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0