2012 nu!!!!!!!

Gott nytt år er! Igår var det nyår och det firades genom att äta sjukt god middag med familjen och farmor&farfar, vi åt hummer, räkor, ostron och andra skaldjur, mums! Och så hade vi också en 3-kamp, riktigt kul men jag vann tyvärr inte.. Och så körde vi julklappsleken! Fick lite paket, bl.a. en trisslott med 50kroners vinst hehe. Sen så shotade allihopa shots som smakade precis som dom blåa lakritsgodisfiskarna och sen geléhallonsmak, nice! Sen gick vi ut och kollade på alla raketer, så sjukt fint asså. Och vi sköt även iväg en, riktig bamsing som var jättefin. Sedan efter tolvslaget, vid halv 1 tog jag, magdalena och jesper en taxi dit där min bästis var! En fest i enskede, riktigt kul! Idag har man bara tagit det lugnt och kollat mathildas nya lägenhet, sweeeeeeeeeet. Och vi åt thaimat till middag, satan vad gott. Ska sova nu för jag har varit fett trött hela dagen, puss på er :* (1/1 2012)
Inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0