Trouble sleeping

Hatar allt och alla för stunden.. Jag vaknade upp med ett fucking munsår och jag har varit småsjuk flera veckor-alltså nedsatt immunförsvar.. Och så har jag tappat bort mitt botningsmedel, anti. Nu får jag ta bussen till c och köpa det, sen hem igen, lär få vänta på bussen en timme i c hem också för dom går 1 gång/timme.. Och jag vill träna!! beach 2012 släng dig i väggen, jag kan inte träna, jag är sjuk och dessutom så har jag munsår nu. Fuck off. Det värsta som finns (top 3 iallafall). Jag ska jobba hela veckan men det går inte om jag är sjuk. ÅH så ryker mina pengar. Och det är lov nu. Åhh gör det bättre, någon.... aja. Här kommer typ världens bästa låt just nu, älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0