Karma is a bitch

Hej. Nu är jag sjuk. Tur att jag inte drog till gymmet igår som jag kanske tänkte göra, då skulle det blivit ännu värre...
Men asså det är helt sjukt, nu har jag fått bevisat att karma existerar...... Igår var jag helt tpl och funderade seriöst på att bara skita i allt. Sen så bestämde jag mig för att städa mitt rum för det såg ut som kaoz, och gissa vad jag hittar då? Mitt busskort som jag tappade bort medan den satt på pappret man fick den på. Som har varit borta i över en månad, den låg under alla mina fucking kläder.(jag har också 900kr att betala för mobilräkningen pga alla smsbiljetter jag har varit tvungen att skicka..) Och sen så tänkte jag kanske råka försova mig idag på franskan, hehe, som är första lektionen. Och dessutom tänkte jag sjukanmäla mig från jobbet för att jag inte kan jobba ikväll. Så bara för det, vaknar jag upp sjuk!!! Alltså på ett sätt är det väl ändå bra, jag missar franskaprovet och behöver inte ljuga för jobbet. Haha. Men ändå, jag vill verkligen inte vara sjuk. Och ikväll ska jag fira en kompis också :(. juste - en sak till!! Häromdan, tror det var igår eller iförrgår, så snackade vi i skolan och jag sa att det var jättelängesen jag var sjuk, så vaknar jag upp sjuk?. Jag tror på karma. Om man gör något riktigt dumt så kommer man få sota för det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0