Tro och tvivel

HEJ! Här är allting bara toppen!(förutom att det är måndag, uh..) Sitter i soffan på mitt rum och chillar galeeet.. Skönt. Tänkte också gå och lägga mig om ca en kvart, alltså 10, duktigt va? Är helt trött hela tiden känns det som. Dumma skola. Men men, bra att man ens får gå i skolan och lära sig saker.

Okej, en liten kortis om helgen kanske...? I fredags slutade jag tidigt så jag åkte till stan och käkade lite på subway med hanna, fille och steffi, mys! Sen hem, käkade osv.... sen mötte jag bella och steffi vid gullmars så drog vi till grönan! HÅKAN HELLSTRÖM spelade där! Sent träffade vi philip, anton och jonas där så vi hängde med dom. Asså det var GRYYYYMT bra drag på grönan.. Fyffffan, håkan live slår allt, speciellt där just då. Sjöng med till nästan varje låt, hehe :D och alla stod och hoppade och sjöng med. Sen åkte vi och chillade på donken en sväng, sen hemåt. I lördags var det uppp tidigt och plocka svamp med familia & farmis och farfis, den årliga svampplockningen dvs. :) Sen på kvällen drog jag till bella där mickis var, fixade oss lite, sen drog vi till fest i gimmersta och mötte upp hanna och fille på bussen dit :). Och igår var jag bara hemma hela dagen och chillade. På kvällen gjorde jag en äppelpaj med äpplen som pappa hade plockat i trädgården, och vaniljsås till det, ÅHHHH MA GAD. Finns nog inget godare, to die for typ. NEJ men nu ska jag borsta tänderna, tiden bara rinner iväg... Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0