Oh, oh sometimes i get a good feeling

H E J. Idag var det vandring hela dagen i nyfors och tyresta osv... Blev 2 - 3 mil, som nog kommer kännas i kroppen imorgon! Vi gick ganska raskt också hehe. Jag är helt slut alltså. Bra att man vilade när man kom hem och innan man skulle sätta igång med pluggandet..! eller gjorde man det? Nä. Haha tpl på mig assss....... Nejdå. Men nu ska jag ta och läsa i min engelska bok, wiho! Haha, gosh vad trött jag är nu för tiden... Häromdagen höll jag på att somna när jag satt på stolen och läste en bok, tappade den t.o.m, och typ iförrgår kväll låg jag i sängen och skulle ställa alarm på mobilen, tror ni inte att jag somnar innan jag hinner ställa? Haha, skön försovning och vaknar med mobilen i handen. Nej men nu blir det plugg. Eller snart. He he. Lyssna på musik också. Och ikväll ska jag laga mat hemma! Blir nog kycklingfiléer fyllda med mozzarella och soltorkade tomater i ugn + grädde i + ris, mums... Juste imorgon är det skolfoto. BUHU, jag vill inte varaaa med... Aja, what to do? C U later, PoK


Lite skön musik:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0