Måndag.

Min helg
I fredags drog jag in till grönan med steffi, bella och mickis för att se veronica maggio! Vi gick in strax innan kl 6, käkade smått och delade på belgiska våfflor med grädde *dreeehgel*.... Maggio spelade bara en timme, hon har inte sådär jättemånga låtar, fast hon var ändå bra. Efteråt mötte vi philip och anton, sen åkte med dom till vitabergsparken där det var värsta grejen haha! Typ 100 pers där alltså, skojar inte, fast typ bara värmdö-folk tyvärr.. Sen till donken och sen hem. I lördags gick jag ut på värsta jogging/powerwalk-rundan, var ute i ca 2,5 timmar. Grymt skönt var det! Och härligt väder. På kvällen kom bella till mig, sen slutade det att vi drog på en fest på farmarstigen, inte så kul menmen.. Och i söndags(igår alltså) var jag, mamma, micke o maggie på rusta och kollade tapeter till våra rum men sega som vi är så kan vi inte bestämma oss än så vi köpte inga, måste fundera lite mer tror jag..

Nu
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, alltså seriöst. I vanliga fall är jag inte den som är mest stresstålig om man säger så, och det är något jag måste jobba på.. För nu vet jag inte vad jag ska göra, vart ska jag ta vägen, åhh.. jag orkar verkligen inte. Fyyyy..... Har lust att bara hoppa av den här fucking skolskiten. AAAAJJJA vad ska man göra. Kanske bara skita i alla läxor eller. Nej varför ska man då gå i skolan? Hmm.. ska lämna datorn nu den är min drog eller något för jag fastnar alltid vid den. Och facebook. Hey, come on! Kanske ska ta en paus från facebook ett tag(om det nu går) man är helt beroende haha... får se om jag kan eller inte... nu - plugg. så kommer jag få en fin försovning imorgon, wihooo. blir alltid så när jag går och lägger mig efter 10, not goood.. men ska stanna uppe nån timme till i think. PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0