Trötter är mitt nya namn

Tjatja! Sitter här nyduschad, eller nja ett tag sedan jag duschade. Jag är sjukt trött. Alltid. Och fick inte så mycket sömn jag hade velat i helgen heller.... Åh :( menmen... Åh lyssnar på radio, som alltid då för den är alltid på. Fade into darkness är fortfarande grym, och good feeling, uttjatade som satan men ändå så bra. Lite kusligt nästan. Men antar att jag kommer tröttna på dem snart. Titanium är en annan låt som är grym, love it. Sen har vi då dom svenska klassikerna, in my heart. Markus Krunegård, Håkan Hellström, Melissa Horn m.fl. Men musik åsido.. Haha, jag tänkte såhär.. jag kan gå in lite på datorn och så för jag inte har varit det på hela dagen, sen om typ en timme(alltså 21.00) så börjar jag plugga. Hur gick det då? jag är dessutom för trött för att plugga nu + att jag har inte med mig allt pluggmaterial som jag skulle vilja plugga på. Hmmm, klurigt detdär.. Jaja, ska väl gå nu, måste gå och lägga mig snart. Imorgon börjar jag 8.15 och slutar ca 17.30, härligt eller hur??? Japp.... Godnatt mina sötisar

Åhh... Snygga väskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0