Sjuk-tisdag

Goddagens. Idag har jag varit hemma för att jag är sjuk, buhu... hade skitont i huvudet och halsen + feber.. men mår lite bättre nu iallafall efter utvilande, vatten, ipren och film. Att man är sjuk kombinerat med stress i skolan gör det nog bara ännu värre så det är skönt med en vilo-dag helt enkelt. Snart är det iallafall helg och efterlängtat HÖSTLOV! Galet skönt ska det bli. Det är dock synd att det bara är en vecka, den kommer säkert gå jättesnabbt... Men skönt ändå! Får hitta på roliga saker varje dag och se till att sova ut också. I helgen är det halloween! Fett scaryyy hoho! Halloweenfest på fredag, känns som det kommer bli riktigt kul! Sen resten av helgen blir det kanske skräckfilmer och några kilo godis? :D och läskiga barn som går bus eller godis och plingar på haha. Nu ska jag kolla på lite grejer man kan klä ut sig till....... sen sova lite mer. Kram

gammal bild, oj långt hår hade jag där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0