Måndagmorgon

Lite bilder från halloween i fredags:






Godmorgon! Första dagen på höstlovs-veckan idag. Jag vaknade runt 9, förstår inte riktigt varför men snart kommer jag nog kunna sova lite längre, hehe. Just nu ligger jag på soffan och kollar på Rachael Ray, snart börjar Days of our lives, woooopwoop! Haha..

I helgen har jag..... varit på halloweenfest hos Brännstam, i lördags köpte jag och Steffi sushi och tog hem och åt den hos mig, asgott! Sen på kvällen hade jag och Hanna lite myskväll och sen slutade det med att vi gick på en halloweenfest :). Igår gick jag upp tidigt för jag, maggie och pappa skulle åka och kolla lagret på Kappa, där min fabror är inköpschef typ. Vi hämtade Saga då också, kul och träffa sötnosen igen! Men vi hittade fett bra grejer på Kappa så jag längtar tills de kommer hem till oss! Igårkväll åkte jag och magsi och köpte lite gott; vindruvor, morötter och dipp och popcorn och sen kollade vi lite på Beck och sen Good luck chuck, bra film! Idag har jag inga planer, riktigt skönt faktiskt. Men det ser ut att vara jättefint höstväder ute så förhoppningsvis tar jag mig ut idag. Nu ska jag fixa lite frukost, PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0