Lördag - 17.50

Tja! Här är allt bara finfint. Förutom att jag måste sätta igång och plugga typ.... NU. Menmen.. Igår kom bästa hanna & felicia till mig, nice! Vi hade jättemys med idol och kortspelande, alltid kul att träffa er mina älskade vänner. Sen var hanna tvungen att åka hem och jag & felicia drog ut :) var inte jättelyckat... menmen! Idag var en seg dag med segt väder, man blir typ höstdeprimerad, haha. Alltid drar höstvädret ner en(och även gör en gladare ibland). Jag gillar hösten ändå, den är mysig, fast kall. Hatar kylan som har börjat komma nu.. Igår var det grymt kallt! Jag nästintill dog!! AHHH.. Och ida åkte till USA idag, avundsjuk är ordet som beskriver mig bäst i denna situation. Nej nu blir det plugg alltså.. Geografiuppsatsen ska vara inlämnad i helgen och jag vill bara bli klar och ha det gjort! PoK från MartinizZz_135


Häjhäjhäj


Kommentarer
Postat av: hanna

Snygging! ÅÅÅh vill också till USA! bajs på ida haha... <3

2011-10-23 @ 23:31:36
URL: http://hannapyttipanna.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0