Live från geografilektionen

Hola! Sitter på lektion i geografi, i datorsalen nu tjoho. Fredag idag och helg om ca 30 minuter, y e s!! Idag kanske jag ska gymma på friskis, hoho, och ska antagligen köpa årskort där soon. Hmmmm aaa... förra helgen var jag med favvo hannis nästan hela helgen, såå kul :). I veckan har jag inte gjort så mycket.. coopertestet igår på idrotten, gick ändå hyfsat bra men jobbigt var det. Och imorse hade jag franskaprov, hoppashoppas på bra resultat! Ikväll ska jag och några kompisar typ till fille för att se hennes nya hus! och snacket går om att vi ska käka pizza, *dregel*... Åh juste apropå fet mat hehe..Igår käkade jag och karin på mästergrillen för vi hade lång håltimme vid lunchtid, hamburgertallrik mmhHm! Nej nu ska jag försöka jobba igen.. Jobbigt, vi skriver uppsats, jag skriver om Etiopien. Jaja tjatja!


mobbad klass.se


Kommentarer
Postat av: FELICIIA

uppdatera bättre dude!

2011-10-13 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0