För jag glömmer aldrig bort vad du gjort

HEJ! Nu är det höst, på riktigt.. skulle verkligen inte banga på lite nya kläder, typ alla dessa snyggisar:


Igår var jag med mickis & bella, sen drog vi på förkrök på sikvägen med skönt folk, sen åkte vidare till brevik till robin, sjukt långt ut.... men åkte taxi iaf hehe, men blaabla så orkade vi inte stanna där, så vi åkte till mellanbergsv istället till jerry där det var lite roligare. Sen promenerade hem i kylan, brrrrrr.... Idag har jag bara chillat, saga har varit här i helgen så det var ju jättekul. Imorgon är det schoool.. men jag misstänker att vi börjar efter lunchtime pga inställd lektion, hoppas det stämmer! Fy helsike vad skönt det skulle vara.. Hihi. Men nu - sleepmode. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0