Lördag

Hej! Jag har inte uppdaterat så mycket inser jag nu.. I måndags chillade jag bara och hade skönt. I tisdags träffade jag Bella och vi drog till Café 60, sen på kvällen hade vi filmkväll. I onsdags träffade jag Hanna, Fille och Noni, vi hade skoj hemma hos Noni! På kvällen byttes Noni ut mot Steffi, hehe, och vi hade filmkväll hos mig. Vi såg Paranormal activity 2, Don't be afraid of the dark och The green mile :). I torsdags hängde jag lite med Hanna och Fille, sen hem och senare drog jag och Bella till Café 60, igen hehe. Men det var mys. Igår gjorde jag inte så mycket alls, chillade osv, pluggade litegrann. Sen på kvällen drog jag och Steffi till Fille, var lite partyparty ;) det var skoj. Är fortfarande hos Fille, ska hemåt snart. Idag MÅSTE jag plugga. Blääää.. Men vi hörs kanske senare, PUSS

Hehe vi snyggisar från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0