Life is like a box of chocolates

Sitter framför datorn med ett glas vatten och en rad choklad, mums! Man måste ju älska stunden när pappa kommer in i mitt rum och säger att det finns choklad i kylskåpet som jag kan ta. Ibland bara älskar jag choklad. Om man inte äter det för ofta så är det delicious. Lyssnar även på musik, åh har börjat med spotify igen! Älskar. I vinter eller vår när jag har mer pengar vill jag köpa premium! Nice att ha det i mobilen liksom.

Imorgon börjar jag 8.15, och slutar 17.45.... (fast brukar få sluta tidigare). Men ändå! Jobbigt som fan. Men det är bara att härda ut helt enkelt! Snart är det jul, så sjukt mysigt. Undrar när snön börjar falla? Aja men ber till Gud att den inte kommer än.. Den kan komma när det är december! Det skulle vara perfekt. Nej nu ska jag snart ta och börja runda av här, sen blir det sleepie-time. Imorgon blir det woooork out on Friskis.

A close up of a box of chocolate candies...so sinful but soooo good Stock Photo - 792744


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0