Farsdag!!!!!

Tjululu. Idag är det farsdag! Jag och mina storesyrror möttes imorse i c och köpte material till en smörgåstårta! Sedan kom vi hem och överraskade pappa med en helt hemmagjord, han blev jätteglad :). Och inte för att skryta men det blev fett god, vi som aldrig gjort en sån förut. Grrrrymt! Just nu är jag lonely här, har ganska tråkigt, tänkte plugga men jag orkar inte!! Åh... Orkar inte heller dra till gymmet, what's happening..? Jaja.. Söndagar är sega, punkt slut. Därför ska man bara vara hemma och lyssna på bra musik istället. Men ångest inför skolan imorgon. Fy och blä. Förresten igår var jag hos fille med hanna, steffi och fille(såklart), alltid kul och träffa mina bästavänner.


Hehe såhär kul har jag just nu. Dricker kaffe.



Där är den. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0