.

Jag hatar små fjortisar som ska synas och höras varje sekund, att de sjunker så lågt att de inte begär att någon respekterar dom utan bara trampar på dom. De är sjukt irriterande, om blickar kunde döda så skulle jag varit död för längesen. Dom går där och låtsas äga stället och som att de vore bättre än alla, och värst av allt - de härmar allt och alla, och säger att dom är sig själva?. Man kan bli jätteirriterade på dom, men egentligen så vet man att dom djupt inne är sjukt osäkra och känsliga, men de får ett hårt och tufft yttre. Varför kan de inte bara bete sig som vanliga människor egentligen, fall inte för grupptryck. Och var för guds skull inte falsk. Vad tjänar du på det, bara för dina kompisar(du tror att de är dina kompisar) är falska så ska inte du vara det.

Aja ville bara skriva det. Nu fortsätter jag typ att cutta mig i armen. Jag vill bara sluta skolan, nej... Jag vill bygga en tidsmaskin och bli liten igen och aldrig bli stor. Min dröm. Men pösss, måste plugga lite nu, eller försöka iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0