You know that I could use somebody

Good morning! Alltså det var helt sjukt igår.. när jag satt på bussen påväg hem från hanna kände jag mig normal, sen när jag gick från busshållsplatsen började jag känna mig yr och när jag kom närmare huset snurrade allting, jag kunde verkligen inte kolla rakt, sen kom jag hem, då drack jag massa vatten och åt en macka för jag hade inte ätit så mycket den dagen, kanske var därför.. men fortfarande jättesnurrig och fick huvudvärk. Mamma höll på med maten, som tog fett lång tid, så jag gick o vilade ett tag. När jag vaknade var hela sidan som jag låg på halvt bortdomnad.. Tillochmed munnen och kinden, o tandköttet, haha skitläskigt.. Men satt typ en halvtimme och skakade för att få musklerna att "vakna". Till slut gjorde dom det, och jag tog alvedon för huvudvärken, en timme senare hade jag fortfarande fett ont. Sen kolla på tv och så, sen gick jag och la mig, imorse hade jag fett ont i huvudet fortfarande.. Men när jag åt frukost och drack blev det bättre, känner mig fortfarande lite snurrig... och plus att jag kändes jättevarm på pannan igår så det kanske kunde varit feber på g, men inte nu. Alltså vad händer? Hanna, var det haschbrownie jag fick igår..? hahah skoja, men riktigt skumt var det i alla fall... En liten/långgggg historia.. Nu ska jag duscha, sen ska vi åka och fira min morbror som fyller 30år! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0