Gamla bilder!


Jag och hannis i alby en sommarkväll

magdalena och lilleee molly!

mona vid öringesjön, mys med picknick

en dag påväg hem från sommarjobbet hehe

haha en vanlig knasdag i stan med fille & hanna!

mollsie kan flyga!

klassfotot i nian

en av våra häng/besök på bibblan hehe

fille vid tyresö slott, myyyyys höst

jag och hanna på lunchen när vi praoade (haha donken)

mathilda en höstig dag!

lillleee noni en dag i skolan :D

maggan och på gotland

noni och jag på scenen, åh saknar

fille och steffi i alby en sommardag :)

niornas dag!!

fira fille :D!

jag och andrea haha, dansuppvisning nästa!

halloween parrrty!

schteeek dag med steffi, tog såklart moppen dit hehe

noni o jag haha, på min julmiddag

mathilda och mami i malmö på jensen's bofhus!!

maggan på saknade thaien! kom tillbaka..

mysig grillkväll i alby med söta vänner :]

en tripp till kungsan med fille, hanna & noni! turister, ja!

saknade fyr-gänget! på moooonki

tjejmiddag innan skolstarten!

en av skånes underbara stränder

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh nostalgi <3

2011-06-17 @ 17:20:43
URL: http://tusensaxar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0