Söndag och måndag på samma gång

Hejhejhejhejhej. Ni har sett vad jag har gjort idag, no story to tell.. Förutom att jag är girig efter pengar! NUuu.. Idag shoppade jag lite, som jag inte har gjort på länge! Provade ca 14 plagg och älskade alla!! Jobbigt läge, så jag fick rensa bort det jag inte ville ha mest, och köpte två shorts och en topp. Vill ha massa pengar så jag kan shoppa massor och åka på resor!! Men.. det har jag icke, vill ha ett bra jobb o tjäna feta cash jao, haha men får hoppas att det blir mer att göra hos pappa. För jag jobbar där nu som sommarjobb, jag kan jobba mer och det ska jag också! Hehe. Japp.. Så vad ska jag göra denna vecka? Jobba lite, troligtvis träffa noni imorgon, träffa mona på tisdag och sen får jag se :) Nu - sleeepie time! PUSSSS saknar redan mina bestfriends :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0