Genom eld, bara för ikväll

HEJ! Igår hade jag en riktigt mysig kväll med hannis med spel o liiite film, hehe! Idag jobbade jag lite medan hanna sov och sen åkte hon hem, då fortsatte jag jobba. Sen gick jag ut och mötte mickis & bella och vi gick till bella, jag "hjälpte" dom att packa för dom ska dra till landet imorgon, hehe typ kollade på.. Sen till mickis, och sen var vi i centrum ett tag och sen åkte jag hem! Nu sitter jag här, lonelykid heh... Har nyss lagat mat, makaroner och korv, wow vilken mästerkock va!! Nae skämt åsido.. stephanie är på mallis nu, åh, jag vill också dra utomlands, alla åker typ bort nu och själv ska man vara hemma hela sommaren... jaja det blir nog kul det också! Imorgon kommer mags hem, hon är på kreta, gottegris... Nä nu ska jag kolla vad det går på tvn ikväll, man har ju köpt lite filmgodis hoho..! PUSS

är inte inne på min vanliga dator så denna var den bild som fanns på datorn, simons studentmottagning!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0