Big brother-final

Godkväll! BB-final nu, Martin vann inte, lite överraskande faktiskt.. Nu är det Simon och Peter kvar, spelar ingen roll vem som vinner. Hoppas litegrann på att Peter ska vinna, men känns som Simon kommer vinna, mja det återstår att se! Förresten har jag tagit en liten plugg-paus nu, och jag har nog bestämt mig för att nöja mig med ett ig i historia.. Nej men gud vad hemskt det låter, nej men jag orkar inte göra historiatentan ordentligt, får slarva igenom den och istället lägga ned tid på samhällestentan och engelska-bokrecensionen. Japp!

Endast 10 dagar till sommarlov.. Härligt! Känns dock lite surt att det redan är några som fått lov, men bara att hålla ut! Puss på er :*

♥  /Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0