And the winner is...

Simon! Ja, det blev som jag trodde och nu tycker jag det var helt rätt, han blev så glad när han vann!

Godmorgon på er. Idag är det sveriges nationaldag! Yay sverige! Jag är glad att vara svensk. Iallafall,, jag var nyss nere i tvättstugan och stoppade i lite mattor som ska tvättas, man får ju lite cash efteråt också, heheh :]. Idag blir det också en plugg-dag, åh vad skoj! Nej, verkligen inte. Alltså jag sitter och tänker, drömmer mig bort till tider utan plugg (hej sommarlov!). Det känns overkligt. Vad ska man göra på sommaren om man inte pluggar? Kommer kännas ganska tomt men samtidigt så infernaliskt skönt! Jag ser även fram emot den vecka som väntar efter skolavslutningen som är f u l l med jobb och jobb! Det blir skönt att tjäna lite pengar, dessutom får vi studiebidraget i juni också!! Jag blev så lycklig när jag hörde det, i'm not that poor! Nu - plugg, paus för frukost - plugg - middag - sova , för imorgon är det skola ...... ÅH!!!! Puss /martini

me and my dear friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0