Måndagmorgon (förmiddag hehe)

Hi folks! Jag tänker inte be om ursäkt för dålig uppdatering, för om sanningen ska fram bryr jag mig inte. Hehe om sanningen ska fram, nanaaa nana... Vad har jag gjort på sistonde? massa saker så jag orkar inte ens berätta allt. Men i förrgår hängde jag hos hanna och hade riktigt mys och sen sov där :) kul att träffa lille vroken igen efter lång tid! Sen igår jobbade jag och på kvällen träffade jag först noni o vi tog moppen till centrum där fille, hanna och steffi var :) Sen drog vi till stan och satt på Café 60. Jättekul att träffa fille igen också, brun man får vara då..... hehe. Sen drog noni och vi tog en promenix genom staden, sen hem! Jag och magggs kollade på någon "black woman diary"film eller något sånt, haha skojjj. Idag ska jag jobbajobbaaaaa!! Pengarna kommer antagligen på onsdag, OMG!!! Jag får inte göra slut på allt på en gång, som det blir ibland hehe.. för man är så glad att man har pengar att man kan köpa vadsomhelst, nej jag ska göra upp en budget ;). Och i helgen åker vi till Skåne! Jävligt skönt ska det bli. PUSS

Här är mina fina vänner. Avis? HAHA du får dom inte!



Haha, bästa någonsin! Måndagmorgon kan vi glömma, nananaa...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0