Jobbar när vädret är som bäst..

Gosh, vad alla tjatar om att jag ska uppdatera..! Jobbigt asså.. HAhA ELLER? nä. Det var typ en vecka sen jag skrev något i min blogg så jag kunde skriva en liten update.. Vad har jag gjort? Solat, badat, massor! Träffat kompisar, fest i lördags, steffi fille & hanna kom hem Wie!!! Träffade steffi, jesper o oliver i måndags och hade skoj, igår fikade jag med hanna fille och steffi, idag åker typ hanna och fille igen.. Igårkväll var det mys vid öringesjön med några vänner :) idag har jag jobbat hela dagen, inte ens käkat lunch, men tar en kort bloggpaus nu hehe. Ska jobba fram tills middagsdags, sen ska vi grilla och mathilda kommer över. Imorgon vet jag inte vad som händer, det är torsdag idag va? Tiden går fasligt fort! AhhhhH.... Men fredag imorgon wiiieeee, fridaY fridaYYYY gotta get down on friday! Haha, kan det vara historians sämsta låt? Svar: Ja. Nu - Back to work womaaann! Puss

"Ett skratt förlänger livet" - Sant? Det tror jag inte. Men man hittar tusentals bortförklaringar till att skratta, för att när man väl gör det glömmer man allt det dåliga. Varför inte leva livet med ett leende istället för att må dåligt tills allting tar slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0