Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Hej! Igår gick jag, min syster & pappa upp halv 5! Heeelt galet!! Vi packade ihop allting, massor med mat, filtar osv. och drog in till skansen! Haha vi kom dit runt tjugo i 6, och entrén öppnade kl.10, så det var bara att lägga ut filtarna och ligga & vänta på öppning! Sen sprang jag och magdalena och tog dom bästa bänkarna någonsin! Asså vi var bland de första som kom, så vi fick välja exakt vilka bänkar vi ville, hehe nice säger jag bara.. Sen kom pappa gåendes med all packning, haha. Så satt vi där hela dagen, jag o maggsie gick iväg och kollade lite på djuren också. Och vår goda picknick muummmmsiii :) Och repetitionen av programmet började tidigt på förmiddagen så det var kul att kolla på det också, och vi har varit där många gånger men aldrig sett kändisarna såhär nära, heehhhe. TIll slut började det, och veronica maggio, eric amarillo och sara varga var de som gästade(+några fler, mindre kända) , riktigt bra var dem!

Åh, nu väntar tydligen ett stort last med regn, regn och regn över sverige! :( Buuu.... hoppas det blir bättre nästa vecka!! Annars vet jag inte vad jag tar mig till, alla drar utomlands liksom.. Får hänga i solariet om det blir för dåligt väder, haha! Aja , puusssss

Förresten, jag skrev väl att jag var på allsång förra veckan också? HÅKAN HELLSTRÖM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0