Inget stoppar oss nu

Goddagens. Galet sega dagar, idag och igår! Men jäkligt skönt, idag har jag rensat i min lilla hylla(täcker hela väggen liksom) och hittade massa gamla skolarbeten och skolfoton, nostalgi.... buhuuu :( Ikväll blir det allsång, fast på tvn! Saade och Hoffmaestro på högsta volym wieee, om jag hade haft pengar så hade jag lätt dragit dit. Är dock ganska säker på att jag inte hade åkt in halv 6 igen, hehe. Jappp.. Vad mer? Jag längtar faktiskt till Skåne! Att bara åka iväg någonstans, har bannemig varit hemma hela sommaren liksom. Och ska bli kul att se fina Skåne igen! Även fast det kommer bli ganska kallt :(. Nu ---> tv = how I met your mother. Ciao!

(Gojibär) klicka på bilden för att komma till Powerfruits.se! Sveriges nya moderna hälsobutik, gilla även sidan på facebook!

Kommentarer
Postat av: felicia

UPPDATERA!!

2011-08-16 @ 17:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0