Enjoying life

Hej! Igår jobbade jag heela dagen, näjs med pengar ju! Det som var lite synd att jag satt inne när det var så fint väder. MEN äsch! Idag var jag med steffi i alby och chillade & solade gaaaal1. Asskönt var det :) ÅHHh har jag sagt att jag ÄLSKAR sommaren? Friheten, värmen, allting helt enkelt! Nu är det fredagkväll och jag sitter hemma framför tvn (och datorn he he), varför är det så? Jo... jadu vet inte. Mina kompisar är borta, skyller jag på. Men sant ju. Orkar helt enkelt inte göra något, slut efter en heldag i solen, och igår tränade jag lite, gjorde pass hemma så har lite träningsvärk hehe :D. NU börjar träningen! Och no bang on that! (banga inte. höhö) Nej jag är faktiskt riktigt taggad. Kanske drar ut o springer imorgon, tänkte göra det idag men har ont i knäet, när jag tränat lite så får jag ont.. men kanske imorgon eller söndag :). Nu är det Not another teen movie. PUSSS


What the hell are you waiting for? just give your all and hope for the best to come


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0