Monday

Sitter i min soffa och maggs sitter vid mitt skrivbord, vi turas om att spela the sims på hennes dator, så kul!! :D haha jag har blivit beroende igen.. på jullovet ska jag sitta inne typ dygnet runt och spela olika spel! Så kul ju. Idag var jag i school. Har även stått i kylan o väntat på bussen - vi är flera och står där man ska stå, bussen kommer, åker snabbt förbi - FUCK. Jag får gå hem. Tralalala, en KALL halvtimme senare är jag hemma. Jaja vad ska man göra liksom.. Nu ska jag skriva på historian, wish me luck! imorgon börjar jag tio över 11, låter ju ganska skönt eller hur??? ;) puss på er
där är jag, syrran fotade mig bara lite snabbt igårkväll! vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0