Juldagen

Hej. Hade en superbra julafton igår!!!!! Vi vaknade och fick julstrumpor, åt risgrynsgröt och kollade på årets julfilm! Mys. Sen så fixade vi lite grejer, åkte till centrum för att hämta lite grejer, sen hem igen och åt godaste julmaten, mumsi. Samtidigt var det kalle anka <3<3, senare öppnade vi julklappar och jag var tomte i år och delade ut klapparna! Åh så mysig jul vi hade! Idag har mathildas kille kommit och vi har ätit julmat som var kvar (finns fortfarande massa kvar, haha) och så har vi också slappat. Imorgon ska jag shoooopppa på mellandagsrean och jobba!! wieieie. Och har fått mitt jobbschema, galet mycket jag ska jobba på jullovet och i januari, men det är najs, pengar rullar in som det ska det går bra nu (eller aaaa snart iallafall). Pusspussss nu kollar vi på Copycat singers på tvn, fett skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0