3 dagar till nyår!!

Hej! Igår var vi och festade, den tredje dagen i rad heheh, det är ju lov!! Fast blev dock lite bråk och skit menmen kul ändå. Idag har jag dammsugit övervåningen och diskat, börjar nyårsstädningen! För pappa kommer hem imorgon, då ska vi fixa ännu mer inför nyår som är på lördag. WIEIEIEIE. Nu ska jag hoppa in i duschen, kanske drar till stan och försöker hitta något till nyår eller bara något snyggt på rea. Sen jobbar jag i några timmar. Sen äta middag hos mami, sen eventuellt träffa några från klassen och lira poker. (hahah jätte grabbig bah jag ska lira lite poker). HEJDÅ!!!
jag och bella fastnade verkligen för den här alltså, hehe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0